niedziela, 17 marca 2013

Co dalej?

Kochani!

Nie wiem, jak to się stało, że zaniedbałam tego bloga. Długo był w moim życiu bardzo ważny, a później nadeszły zmiany i przestałam mieć na niego czas i siłę. Ostatni raz byłam tu w listopadzie, wyobrażacie sobie?!

Oczywiście nie przestałam czytać książek i pisać ich recenzji. Ale zwyczajnie nie miałam czasu usiąść do komputera i wklepać ich do Worda; najpierw w ogóle byłam pozbawiona komputera, później kończył się semestr w szkole i musiałam dużo się uczyć, w międzyczasie próbowałam zdać egzamin na prawo jazdy (i w końcu się udało!), a na sam koniec miałam mały remont w pokoju. Ale teraz wreszcie wszystko się ustabilizowało i mogę z radością powiedzieć, że WRACAM!!

Pędzę komentować Wasze blogi, bo też już nie pamiętam kiedy to robiłam (nie mam niestety nic na swoje usprawiedliwienie), a później zabieram się za przepisywanie recenzji, które niebawem powinny pojawić się na blogu.

Serdecznie pozdrawiam :)

2 komentarze

Przeczytałeś? Skomentuj! Chętnie poznam Twoją opinię. :)

Szablon
©Sleepwalker
WS