środa, 22 marca 2017

Czas wrócić?

Witajcie, o ile ktokolwiek z Was jeszcze tu zagląda :)

Nie pamiętam już, kiedy ostatnio dodawałam recenzję. Dużo się u mnie zmieniło, potrzebowałam przerwy od blogowania (nie od czytania, nigdy!), a później do śmieci poszedł mój twardy dysk z przygotowanymi na zapas recenzjami, co tylko było przypieczętowaniem tej długiej przerwy.

Ale teraz, po długim czasie, coraz częściej myślę o tym, jak bardzo brakuje mi blogowania! Więc wrócę. Może nie dziś, nie jutro, ale niebawem. Jestem na trzecim roku studiów i obecnie zmagam się z licencjatem, ale mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas i chęci, by użyć edytora do czegoś innego niż pisanie pracy dyplomowej. Brakuje mi Was, serio!

W planach mam przede wszystkim zmianę szablonu - ten jest znudził mi się do tego stopnia, że nawet nie mam chęci otwierać bloga. Odświeżę wygląd, koniecznie zajrzę do Was i wrócę. 

Czekajcie na mnie ;)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

1 komentarz

Przeczytałeś? Skomentuj! Chętnie poznam Twoją opinię. :)

Szablon
©Sleepwalker
WS